اطلاعیه شماره 7 انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی

موضوع: فراخوان ارسال مدارک برای تشکیل کمیته خدمات پس از فروش تلفن همراه  

احتراماً، به استحضار می‌­رساند پیرو جلسات با اداره کل خدمات بازرگانی وزارت صمت و اداره کل نظارت بر خدمات و سازمان حمایت از مصرف کنندگان، موارد ذیل در خصوص خدمات پس از فروش تلفن همراه مطرح و توافق گردیده است:

  1. دولت در راستای حمایت از طرح ملی رجیستری و نظام مند شدن رویه واردات مسافری با وصل ارتباط با سیستم ناجا و با هدف تامین نیاز بازار در ماه­‌های گذشته، فرآیند صدور مجوز خدمات پس از فروش (تاییدیه خدمات سازمان حمایت) را با همکاری دستگاه‌­های مختلف تا حد امکان تسهیل و تسریع نموده است که تعداد شرکت­های دارای مجوز واردات، رشد محسوس و مناسبی را داشته است.
  2. در راستای حمایت از مصرف کنندگان برای دریافت خدمات پس از فروش مناسب و در خور شأن مصرف کننده ایرانی، برنامه وزارت صمت در 6 ماهه دوم سال جاری، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در رابطه با تعهدات خدمات پس از فروش و نظام­‌مند کردن و نظارت و ارزیابی توان خدماتی شرکت‌­های واردکننده است.

لذا مقرر گردیده انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی اتاق بازرگانی ایران با اعلام فراخوان از کلیه شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش برای معرفی توانمندی خدماتشان برای برندهای مختلف و همچنین معرفی شبکه خدمات پس از فروش ایشان در کل کشور و ارائه نمونه کارت گارانتی و لوگو و سایر نشانه‌­های انحصاری گارانتی و تشکیل کمیته خدمات پس از فروش و برگزاری جلسات برای بررسی وضعیت موجود و پیشنهاد راهکارها در هماهنگی با مجموعه دولت، مقدمات این کار را فراهم نماید.

لذا از کلیه شرکت­‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش موبایل و تبلت استدعا داریم اطلاعات زیر را در قالب فایل اکسل به همراه لوگوی گارانتی و هولوگرام و سایر نشانه­‌های انحصاری شرکت به ایمیل رسمی انجمن ارسال گردد تا کلیه اطلاعات شرکت‌­ها به عنوان مراکز معتبر خدمات پس از فروش از سوی انجمن و اتحادیه‌­ها و سازمان­‌های دولتی اعلان عمومی گردند.

  1.   نام شرکت
  2. نام برندهایی که شرکت به آن­ها خدمات ارائه می­‌دهد
  3.   اطلاعات تماس کلیه مراکز خدمات در سطح ایران
  4.   نام مدیر خدمات پس از فروش
  5.   ایمیل رسمی خدمات پس از فروش
  6. نام شرکت­های واردکننده طرف قرارداد خدمات

لطفا در موضوع ایمیل درج گردد: معرفی خدمات پس از فروش

ایمیل رسمی انجمن: info@cpma.ir

ضمناً لیست شرکت­‌های تاییده شده خدمات پس از فروش توسط سازمان حمایت تا تاریخ 1398/04/01 به شرح زیر بوده که لیست به روز شده در هفته آینده منتشر خواهد شد:

 

 

 

کاریان همراه پارس نوین مدیا ستاره پیشرو کاسپین
داریا همراه پایتخت اسپینانس تجارت نیکان پرتو تجارت صدر
ایرانیان قائم همراه لایف سرویس پارسه پارس سامتل قشم
توسعه ارتباطات هما تجارتخانه حاجی قاسم دی تل
انفورماتیک گستر الماس رایان ایرانیان سورین پخش رایانه
خدماتی تجاری مهر سرمستان مجتمع صنعتی فورتکس رایانه خدمات آواژنگ
جهان پارس تتیس پارسیان باران پردازش هوشمند سازگار ارقام
رایان شناس ایرانیان پیشتازان فناوری سیب طلایی تک تیم فن
ایما همراه لیان همراه پارس فوژان ارتباط قشم
پارس پردیس شهر اسمارت تکنولوژی قشم مشاوره و بازرگانی یمین فرادید
کسری پارس منطقه آزاد انزلی تحلیلگران هوشمند امید رونیکا تجارت یگانه کارمانیا
صنعت ارتباط پیشرو ابتکار ارتباط پارسیان پیشرو الکترونیک فراسو
پویا همراه آرمان نیک پارسیان شریف قشم امیدان رهجو
اندیشه نگار هزاره سوم آسمان رایانه سخت افزار همراه سیستم آترا
کیان همراه آدنیس کارنو تجارت یاسین توسعه اقتصاد توان یاسین
سریر سرویس توسعه خدمات بازرگانی سپاهان همراه میلاد یاران جاوید
یکتا توسعه پیشگامان همراه ایمن ایده ایرانیان داده پردازان پارسیان همراه فارس
حامی ارتباط الوند همراه همراه گستر نقره فام آرمان همراه ارتباطات آریا
آرتین تجارت آریا تدبیر رایان اندیش آوات تسک میران
تجارت ژاو امید کرمان مان سانا تجارت راد مدیا پردازش منطقه آزاد چابهار
کیان تراست مانا تل پارس همراه پخش آینده منطقه آزاد چابهار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *