اطلاعیه شماره 16 انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی

موضوع:  درخواست تکمیل اطلاعات در سامانه جامع گارانتی توسط کلیه شرکت­های دارای مجوز واردات

احتراماً، بدینوسیله باستحضار می­رساند با توجه به اعلام قبلی سازمان حمایت از مصرف کنندگان بر لزوم ثبت اطلاعات بازرگانان محترم و طرف قرارداد خدمات ایشان (که می­تواند شرکت خود بازرگان یا شرکت خدمات­دهنده دیگری باشد) در سامانه مربوطه ضروری است در اولین فرصت ممکن کلیه شرکت­های واردکننده با ورود به سامانه جامع تجارت ایران در قسمت عملیات گارانتی کالا ثبت شناسنامه گارانتی کالا را انجام دهند. (کلیه مدارک می بایست در یک پوشه ذخیره گردد و پس از فشرده سازی فایل با نرم­افزارهای فشرده سازی در سامانه بارگزاری گردد)

فایل آموزشی : دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *